Přihlásit

Košík je prázdný.

Jak postupovat při reklamaci - stručný manuál


1.) Ze všeho nejdříve se ujistěte, že zboží, které chcete reklamovat, bylo zakoupeno u naší firmy!!, a že máte k němu příslušné nabývací dokumenty - daňový doklad (faktura) o nákupu. Tato faktura slouží zároveň jako Záruční list a bez tohoto dokladu by Vám reklamace nemusela být uznána. 

Prosím reklamujte zboží zde!. Kde uvedete číslo objednávky uvedené na faktuře.

2.) Zkontrolujte, zda-li zboží není mechanicky poškozeno (ulomené kontakty, prasklý kryt, uvolněné součástky apod). Na mechanické poškození se záruka nevztahuje.
3.) Ujistěte se, že v žádném z bodů uvedených v Návodu k použití výrobku či Záručním listě nedošlo k jejich porušení či nedodržení, což je také předmětem posuzování reklamace. 
4.) U všech baterií je velice vhodné si ověřit a zkontrolovat, zda-li je správný údaj týkající se napětí (V) - volty a odpovídá Vašemu zařízení. V případě nejasností doporučujeme si ověřit u prodejce správnou kompatibilitu výrobku s přístrojem či zařízením, pro který je primárně určen. Dále jestli není Ve Vašem přístroji nainstalovaný nějaký software nebo aplikace, která omezuje či brání správnému fungování baterie (nastavení v BIOSu, aplikace typu "battery monitor" apod.). Tímto se dá vyhnout spoustě nedorozumnění ohledně "nefunkčnosti" výrobku. Každé zboží je označeno tzv. part number (produktové nebo sériové číslo), které jedinečně přísluší konkrétnímu zařízení.
5.) Pokud jste vše zkontrolovali dle bodu 1-4 a zboží zůstává stále předmětem reklamace, tedy prodejcem je Michal Vávra, klikněte, prosím, na Vložit reklamaci, kde řádně vyplňte postupně všechny kolonky včetně Vašeho bankovního čísla účtu pro případ vracení peněz. Po vložení online reklamace Vám přijde obratem email s Potvrzením o vložení reklamace č. RPxxxxxxx, kde v příloze bude přiložen již předvyplněný Protokol o přijetí reklamace. Tento podepište a společně s fotokopií daňového dokladu (faktury) zašlete reklamované zboží doporučeně (NE NA DOBÍRKU !) obyčejným balíkem nebo dopisem na adresu: Michal Vávra, Pavlovská 27/520, 623 00 Brno-Kohoutovice. Prosíme, zásilku řádně zabalte tak, aby nedošlo během přepravy k jejímu poškození, neboť by reklamace nebyla uznána.
6.) Po fyzickém obdržení zásilky bude vygenerován online odkaz se stavem Vaší reklamace a začne běžet 30denní lhůta pro vyřízení Vaší reklamace. O všem budete opět informováni automatickým emailem. Vaše reklamace bude následně posuzována buď naším servisním technikem, nebo příslušným servisem nebo bude odeslána výrobci do továrny na posouzení. V průběhu řešení reklamace můžete být kontaktováni pracovníkem rekl.oddělení za účelem upřesnění závady nebo doplnění chybějících informací.
7.) Dle zákona je na vyřízení reklamace 30-denní lhůta, ale většinou se snažíme reklamace vyřizovat mnohem dříve a to buď formou výměny za nový kus (hlavně u baterií a povahově podobných výrobků) nebo opravou.
8.) O ukončení - vyřízení reklamačního řízení budete informování opět emailem, kde bude přiložen Reklamační protokol o průběhu a výsledku reklamace.
9.) Dle povahy a charakteru výsledku reklamačního řízení bude buď odeslán náhradní kus na Vaši dodací adresu uvedenou v původní objednávce (Reklamačním protokolu) nebo vrácena příslušná částka (kupní cena výrobku) na Váš účet v bance.


Doufáme, že Vám tento stručný manuál pomůže se zorientovat v případě uplatňování reklamace a ušetří Vás zbytečných starostí a komplikací.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace